2014-09-16


Včera som využila školského voľna a krásneho počasia. Bolo síce zamračné, ale príjemne teplo. Vytiahla som môj bežný každodenný outfit na prechádzku po meste a vyrazila som. Tentokrát namiesto toho, aby som si s lenivosťou niekam šla sadnúť a popíjať čaj, vybrala som sa na prechádzku okolo rieky a následne pomedzi bytovky iných sídlisk. Keďže mesto, kde žijem nie je veľké, dá sa stihnúť prejsť aj za deň, ale na to som nemala toľko energie. Tričko a kabelku ste mohli vidieť už v predchádzajúcich článkoch, ale ja osobne nemám veľa oblečenia a nie som typická nákupná maniačka ako väčšina blogeriek. Nakupujem s rozvahou a lacno, aby som to neskôr neľutovala.
TRIČKO: TAKKO | SVETER: KIK | NOHAVICE: F&F | KABELKA: TERRANOVA | NÁHRDELNÍK: TALLY WEIJL 
Outfit zložený z trička, svetra, nohavíc a pohodlných topánok je u mňa jednoducho top. Sveter si často viažem okolo pása, pretože mi to príde pohodlnejšie ako ho mať napchatý a pokrčený v kabelke alebo ho celý čas niesť v ruke. K tomu to vytvorí krásny kontrast s čiernym tričkom. Topánky sú po mamke, kožené, najviac na svete pohodlné a ja ich zbožňujem, aj keď už nevyzerajú ako nové. Snáď sa vám fotky z tejto malej prechádzky budú páčiť. 










BONUS: Keď po náročnej prechádzke nevládzem už ani stáť, bežne si ľahám v obchode na posteľ






8 komentárov:

  1. veľmi sa mi páčia tvoje fotky, napriek tomu si na začiatku písala, že nemáš nejaký extra úžasný foťák. :) celkom by ma zaujímalo ako si odofitla napríklad tú štvrtú fotku, či to bola samospúšť alebo ako... nakupovať efektívne, lacno a pri tom pekne, to je dneska takmer zázrak, lebo niektoré veci mi prídu strašne predražené. zas na to treba aj šťastie, mám taký pocit. :D milujem svetríky, len ich doma moc nemám, častejšie nosím mikiny, aj keď teraz je na svetríky ideálne počasie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keďže som na prechádzku nešla sama, fotky fotil priateľ, aspoň tie, kde som ja;) Ďakujem, som rada, že tie fotky vyzerajú k svetu;D Neviem či je to o šťastí, ale keď si predstavím, že najdrahšia vec z outfitu bola kabelka a to stála desať eur a najlacnejšie sveter, ktorý stál euro, tak mám potom vážne šťastie na niektoré úlovky;D

      Odstrániť
    2. Veľmi pekný outfit! :) Taký jednoduchý, pohodlný, akurát do mesta :) Máš nádherné okuliare! <3

      31shadesofaubergine

      Odstrániť
  2. Ten bonus mi vyvolal úsmev na tvári a tá fotka k nemu, úplne super. :-) Zbytok obrázkov sa mi tiež veľmi páči.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá posledná fotka je dokonalá !! Musela som sa usmiať :)

    Poď ku mne na GIVEAWAY :)
    NIKA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :D Posledna fotka je super !

    http://www.stayweird.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné fotky! A super kabelka :)

    http://theredheadedworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE