#0001 random

2014-10-22

Na poďakovanie skvelým komentárom a návštevnosti som vytvorila tento krátky random z posledných dní (alebo lepšie povedané od leta až doteraz). Väčšina fotiek pochádza už zo zverejnených článkov a tie ostatné sú z pripravovaných alebo takých, ktoré som sa rozhodla rituálne spáliť. Keďže momentálne neviem, kde mi hlava stojí a s priblblým úsmevom a kruhmi pod očami čakám na prvé dni nastávajúcich prázdnin, v ktorých mi bráni už len jedna písomná práca, vyzerá to tak, že aj tento príspevok je akosi chaoticky usporiadaný (ako celý môj život, že?). 

Mickey, Billie & Willie - made in IKEA.


V týchto behám po svete celú jeseň, pohodlnosť a šedosť = dokonalosť.
Jediná selfie v priebehu mesiaca - alebo skôr jediná zverejniteľná.
Obľúbená mikina, obľúbená kabela, milovaný fotoaparát a jesenné počasie.
Spomienky na leto, ách, to bol júl, plný nežnosti a nevedomosti.
Hit augusta alias kabela, ktorú každý zbožňuje vrátane mňa.
Prečítané začiatkom roka - odporúčam, jedenásť hviezdičiek z desiatich, lepšie ako film.
Spomienky na leto v podaní obuvi - najpohodlnejšie sandále s perfektnými detailami.
Odtiene hnedej, teda hnedá je tiež dobrá.
Najlepší úlovok za posledných niekoľko rokov, takéto topánky za pár eur - som na seba pyšná.
Spomienky na Krakow, najkrajšie historické mesto aké som kedy videla.
Je mi zle z fastfoodov, ale keď niečo narýchlo, tak hranolky sa vždy hodia.
Zeleň je už minulosťou?

9 komentárov:

  1. Nepestuj kaktusy :) Skončíš ako stará dievka :D to sa hovorí :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som ešte nepočula;D Ale aj tak to bol dar pre môjho ocka, takže som sa pestovaniu vyhla;)

      Odstrániť
  2. Jé, miluju kaktusy a máš úplně super brýle :)

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kaktusy sú super, nech už sa hovorí čokoľvek. Nevyžadujú takú starostlivosť, no predsa len sú úžasné - rovnako ladné ako ostatné rastliny, no i tak nebezpečné. A okrem toho i dobre vyzerajú :D
    Mám rada takéto random posts :D Ten bicykel je perfektný, presne na tento štýl by som tiež chcela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Začni pěstovat kaktusy! Mám jeden úžasně maličký schovaný v akvárku (ano, zní to divně, ale je to fakt), takže se mi nic nemůže stát :D.
    Jinak mám taky moc ráda tvoje články/fotočlánky, josu takové...uklidňující a milé :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všetky fotky sú úžasné a krásne. Nechápem, ako môžeš byť tak prirodzene krásna - v tomto ťa naozaj veľmi obdivujem + tie okuliare sú taktiež hrozne pekné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kaktusáčci jsou nejlepší ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pěkné fotky :) Ty kaktusky se mi líbí a právě jsem dostala chuť na hamburger :D
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE