summer random 2014

2014-11-30

Ozvali sa pozitívne reakcie na letné random fotky, a tak som sa rozhodla, že keď ich mám hojne, tak ich sem pridám, aj keď už nie sú aktuálne. Možno niektorí z vás už ich videli, a za to sa ospravedlňujem, ale jednoducho aj môj photoshop začal štrajkovať a tak nemám ako upravovať nové fotky, taktiež svetlo mi niekedy dosť chýba v tomto čase, kedy je zamračené alebo tma už veľmi priskoro. Snáď sa vám budú páčiť, ďalšie sa objavia v priebehu decembra ako taká milá spomienka na leto (mráz mi už lezie na nervy a aj tak sa sneh ešte neobjavil, už len čakám na prázdniny).

[update 30/11] film atlas mrakov ma oproti knihe veľmi sklamal, ale aj tak to malo niečo do seba, ten kto nečítal knihu nepochopí; čaká ma olympiádový a písomkový týždeň; dnes sa oslavujú meniny, ale nie nikoho z rodiny; vyhádzala som plyšákov, aby som mala kde uložil zvyšných 150 dvd-čiek, ktoré nemajú svoje pevné miesto; iconic prejdený a momentálne ulietavám na icomanii; neviem sa nabažiť mätového čaju; sloh po španielsky ohľadom môjho názoru na telenovely, nechápem zkadiaľ vytiahnem 165 slov na takúto tému; znova prišiel ten bod, kedy absolútne nerozumiem, prečo existuje matematika; chcem sa zababušiť do periny s oslávencom a čítať knihu.

 Obľúbená letná strieborná retiazka.
To, čo mi v zime najviac chýba.

 Začiatok prázdnin + najlepší čaj.
 Milované hodinky so sekundovou ručičkou alias myška.
 Detaily & zelenô.
 Jednoduchosť, kaštieľ, krása, okno.
 Nečakaná momentka.
Môj výstup na kameňolom. 
 Majstrovstvá sveta v zápasení v našom mestečku.
 Ľadová drť a moje najtenšie a najpohodlnejšie šaty na leto z gate.
Moje obľúbené letné šaty číslo dva a nesmierna horúčava.

8 komentárov:

  1. Krásne fotky, máš rovnaké okuliare ako ja!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná random, hned na mě dýchlo léto v tomto chladu se to hodí

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z tvých fotek jsem si pěkně zavzpomínala i na svoje léto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne fotky uplne mega :O :))
    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milujem tie fotky, pretože mám pocit, že každá jedna rozpráva nejaký príbeh a je to naozaj krásne^^ na poslednej fotke máš inak prekrásne šaty. Veľmi sa ti hodia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak rada by som prázdniny a leto vrátila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jako vždy, krásné fotky ♥ A jak jsi psala o matematice... Naprosto souhlasím! Zrovna včera jsme psali písemku a já si myslela jak to mám vše dobře... No, jenže myslet znamená prd vědět a já čekám, až se v žákovske objeví vozíček (takže 5) :D

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE