TRANSFORMATION

2015-05-23

Prestávam sa sťažovať a začínam meniť všetko okolo seba. Myslím, že k lepšiemu. Príkladom je aj tento blog, ktorý v poslednej dobe poklesol na úrovni vďaka mojej lenivosti a nezáujmu. Zmena je zmena a ja ju vždy rada príjmem ak ma posunie dopredu. Už som podstúpila veľa takýchto zmien, ktoré by som rada spomenula, pretože som v blogovom svete už dlho a niekedy mám pocit, že sa to ani nemení a ja ostávam na rovnakej úrovni. Na blogu som začínala ako dvanásťročná a neverím, že teraz mám už osemnásť. Ani za tých šesť rokov, čo som tu, by som nepovedala, že blog je strata času presedeného pri počítači. Pretože blog mi dal veľa. Veľa nových naučených vecí, kreativitu, odhodlanosť, komunikácia s ľuďmi. Vždy som a bola som hanblivé dievčatko, ktoré sa prejavovalo len na internete, ale pomaly sa to mení. Čím som staršia, tým viac si všímam, že blog ovplyvňuje moje vystupovanie na verejnosti. Netýka sa to len bohatšej slovnej zásoby, ale aj neverbálneho prejavu či pochopenia ostatných ľudí. Získala som nový rozhľad a viem, že každý sme nejakí. Každý má vlastný štýl a ja obdivujem každého ako jednotlivca. Snažím sa predstaviť si ich životné príbehy a som vždy rada, keď zistím, že niektorí to už urobili a ja sa k tomu môžem dopátrať. Ľudská rasa ma fascinuje stále viac a viac. Nie je deň, kedy by som sa o nás niečo nenaučila. Vďačím za to kreatívnym ľuďom na internete, ktorí ma každodenne inšpirujú. Bez nich by som bola nič, nevážila by som si samú seba a nevedela by som nájsť samú seba. Viem, že hľadanie je nekonečná cesta, ale občas sa vďaka týmto ľuďom cítim pevne rozhodnutá a sebavedomá, aj keď to môže byť len chvíľa. Blog mi nedodal len sebavedomie a všeobecný prehľad, ale aj spomínanú kreativitu. Asi v štrnástich rokoch som sa dozvedela, čo znamená slovo photoshop a toto jedno slovo mi zmenilo môj doterajší život. Našla som sa v jednoduchej grafike, ktorá sa stále a stále zlepšovala. Nie je dokonalá a aj keď sa niekomu nepáči, ja som rada, že precvičuje svoje priestorové videnie a trpezlivosť, ktorá mi nebola pridelená. 

Viem, že toto nie je koniec mojej cesty v spoznávaní, učení sa a hľadaní. Ale chcela som sa s vami podeliť o mojich skúsenostiach a radosti. Ďalšia zmena nenastala len v designe, ktorého záhlavie pochádza z tumblr jednej úžasnej grafičky (ja som len upravila html a dala tomu menšiu formu), ale pevne verím, že táto zmena nastane aj v mojom prístupe k tomuto blogu a k ľuďom, ktorí ma vždy potešia návštevou či milým odkazom. Vážim si každého jedného človeka, ktorý so mnou komunikoval počas tejto šesťročnej cesty. To sa týka aj kritiky, aj chvály, pretože obe prejavy pomáhajú k zlepšeniu, o čo sa neustále pokúšam.

ešte som ani nezačala a už mám komplikácie, čo sa týka internetu (snáď sa ozvem s novým článkom, čo najbližšie, pretože už ho mám nafotený) - bližší kontakt

9 komentárov:

  1. Obdivujem ťa hlavne v tom, že vieš s grafikou tak krásne pracovať, hoci je v podstate jednoduchá, no má naozaj svoje čaro :) Tvoj blog mám veľmi rada, podľa mňa pridávaš inšpiratívne články, aj keď ich možno niekedy nie je tak veľa, no o to viac sú vzácnejšie :) A páči sa mi tvoj minimalizmus, máme rovnaký vkus.. teším sa na zmeny a aj z toho, že ani po 6 rokoch ťa blog neprestal baviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tvůj blog mám moc ráda, hlavně proto, jak si krásně umíš poradit s designem. taky se chci dopracovat k tomu, abych uměla upravovat design v html, základní znalosti už mám, ale je to dlouhá cesta :D tvůj blog je úžasně originální, moc ráda čtu tvé články :)
    in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na blogovém světe mám ráda hlavě to, že v podstatě na každé stránce vidíš něco, co si řekneš ''tyjo, to vypadá dobře'' nebo opak ''aha, tak to nevypadá moc dobře, tomu se musím vyvarovat''. Když nastane nějaké období, že nemám čas na blog, tak se cítím taková... nesvá. Zas na druhou stranu vím, že nic netrvá věčně a já si čas na blog zase najdu. Mě osobně nejvíc posunul dopředu asi přesun z blog.cz na blogspot. Někdo mi řekl, že na blogspotu není žádná blogerská komunita a to byla jednoznačně jedna z největších blbostí, co jsem kdy slyšela. A taky nesmím zapomenout na to, že je to velká část mého dospívání a pomáhá mi tvořit vlastní osobnost a usměrňovat názory na nejrůznější věci. Nikdy nebudu litovat toho, že jsem s blogováním začala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. si jedna naozaj úžasná blogerka a to čo robíš, robíš naozaj dobre. to, že si tu už 6 rokov len značí o tom, že už máš skúsenosti, vieš ako to tu chodí a vieš, že nie sú všetky chvíle svetlé. každý blog si prejde zlými a aj dobrými chvíľami. ja som sa vďaka blogom, ktoré som mala (2 ktoré vydržali o trochu dlhšie než ostatné) zmenila na iného človeka. nehanbím sa povedať, že sa od mojich rovesníkov líšim. a to o dosť. niektoré veci, ktoré sú pre nich nesmierne dôležité mne prídu primitívne. a to som sa čiastočne naučila na blogu. vnímať vec inak ako ostatní. už iba tým sa líšime, že oni pri slove blog ihneď povedia blbosť, ja - môj druhý domov.
    všetko čo vytvoríš sa mi páči (neviem či ťa toto nejak posunie dopredu síce) máš svojský, jednoduchý štýl, ktorý je aj napriek tomu jedinečný. obdivujem ťa za to, že dokážeš takto tvoriť a že ťa to ešte stále baví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Musím sa priznať, že som bola trošku sklamaná, keď si začala... nechcem povedať, že si začala blog zanedbávať, lebo to mi príde ako také hnusné a prehnané slovo, ale že si už neprispievala tak často ako predtým, hoci to chápem, lebo i ja mám niekedy až príliš prepchaný rozvrh a keď už mám i chvíľu, tak sa mi nechce alebo zo seba neviem dostať ani vetu. Tak som veľmi rada, že si späť s novým odhodlaním, že ti táto menšia odmlka trochu pomohla :) Nové záhlavie je skvelé (i keď keď som bola na mobile, tak som na to chvíľku iba pozerala, že čo je na tom také special, ale stačilo len kliknúť - je to úžasné :D) Teším sa na články :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S photoshopem to mám podobně. Jen díky tomu, že jsem vnímala grafické blogy nějakých kreativních lidí, tak jsem ho poznala a jsem za to hrozně moc ráda. Abych pravdu řekla, tak u tohohle článku jsem se hodně zamyslela a z nějakého důvodu na mě tenhle článek udělal dojem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásná koláž :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE