POMALÁ MÓDA: KOŽENÁ KABELKA

2018-05-21



Konečne sa celá šťastná môžem pustiť do mojich plánov, ktoré mám už v hlave viac ako mesiac. Chcela som začať viac písať a prejavovať sa, pretože si myslím, že kreatívna tvorba je to, čo mám naozaj rada, a ak ma baví pracovať napríklad vo Photoshope tak to skúsim využiť vo svoj prospech. A tak prinášam nové nápady v podobe série s názvom Pomalá móda, kde sa vám budem snažiť ukázať moje obľúbené kúsky zo šatníka, ktoré som nezískala v nákupných centrách, ale iným, šetrnejším spôsobom. Taktiež vám navrhnem riešenie, kde takéto kúsky zohnať, samozrejme, okrem sekáčov či mamkinej/babkinej skrinky. 

Keďže leto sa na nás rúti, ako prvý kúsok, ktorému sa budem lepšie venovať som vybrala koženú vintage kabelku, bez ktorej v letné dni ani nevychádzam z izby. Iste ste ju aj tu videli veľakrát, pretože ju vážne mám rada, a ja si nemyslím, že nosiť isté kúsky stále nie je hanba, ale ukážka rozumu a kreativity v rôznych kombináciách. Ja som konkrétne túto našla v mamkinej skrini a nesmierne som šťastná, že sa tam zvyknem hrabať v každom veku, pretože vždy sa mi zapáči niečo iné. Ja osobne nevlastním veľa kožených vecí, predsa len, treba brať ohľad aj na iné veci, no ak však niečo kožené mám, tak je to práve zdedené a v tom prípade si myslím, že si takýto kúsky treba vážiť. Koža im práve dodáva ten vintage dojem, je to vôňa z inej doby, či neustála zmena vizuálu. Koža sa totiž časom v dôsledku vonkajších vplyvov mení, a práve preto si myslím, že práce takéto kúsky sú unikáty. Určite aj skvelá náhrada za tie košíkové kabelky, ktoré sú momentálne v móde (priznám sa však, že niečo podobné košíkovým kabelkám som taktiež našla v mamkinej skrini, takže hurá).

Takýmto kúskom sa netreba vyhýbať ani v sekáčoch či vintage obchodoch. Na prvý pohľad môže vyzerať trochu neatrkatívne, ale prisahám, že je to poklad. Dnes už niečo také v obchodoch v nákupnom centre už nenájdete. Po úpenlivom hľadaní som však našla slovenského výrobcu, ktorý podobné kožené kabelky vyrába. Nájdete tam aj množstvo iných štýlov, no ja som sa skôr chcela zamerať na letné radovánky. Je pravda, že kúsky, ktoré sú uvedené v koláži stoja o čosi viac ako môžeme byť zvyknutí, ale to je tá krása pomalej módy. Stačí si našetriť niečo bokom a kúpiť za to doplnok, ktorý vydrží priam generácie. Takéto kabelky nájdete u výrobcu Tanflow, ktorý práve udržateľnosť propaguje už v popise svojich výrobkov. Myslím si, že sa oplatí investovať do niečoho, čo po vašom boku prežije množstvo rokov. 

4 komentáre:

  1. Skvělý nápad! Už teď se těším na příští 'Pomalou modu'!:-)
    Rozálie R.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš úplnú pravdu. Najkrajšie kúsky možno zohnať z druhej ruky, či už zo secondhandu alebo zo skríň našich matiek a babičiek. Takéto kožené kabelky majú svoje kúzlo, pretože sa dajú kombinovať na viacero spôsobov. Už sa teším na ďalšie články z tejto série! :)

    Strong as a Rock

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie sú krásne♥ Na pomalej móde je najkrajšie to, že človek naozaj rozmýšľa, či má zmysel do danej veci investovať, pretože ju samozrejme chce mať čo najdlhšie, a potom keď sa pozrie, čo mu visí v tom šatníku, tak si uvedomí, že to oblečenie, nie sú iba handry na jednu sezónu, sú to srdcovky na celý život.

    Inak sukňa, ktorú máš na fotke je superská! Takú by som brala hneď.

    Lily of the valley / Svet Podľa Konvalinky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi sa mi páči myšlienka toho dedenia vecí, rôzneho kombinovania toho istého kúsku a celkovo.. byť trochu šetrnejší. V dnešnom svete máme tak veľa vecí, mnohokrát veľa zbytočných vecí, ktoré nevieme poriadne ani k čomu nosiť. Práve preto si tiež myslím, že čaro je v tom nájsť tie rôzne kombinácie. :)

    monicasworldofflowers

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE