PODLOŽKA POD MYDLO

2018-10-09


Síce som túto dilemu riešila v lete, no myslím si, že aj s prichádzajúcou zimou je stále aktuálna. Z Grécka, ako poniektorí viete, som si doniesla toto tuhé mydlo a hľadala som spôsob, kde ho budem uchovávať. Nechcela som totiž plastovú misku či podložku a kovové mi tiež neprišli sympatické. U Zuz som sa dočítala, že najlepšie sa mydlá skladujú na kameni, čo som vyskúšala s priateľovým mydlom a je spokojný. Na podložku sme použili kameň, ktorý sme si doniesli z gréckych pláží. Chcela som to aplikovať aj na svoje mydlo, no väčšina kameňov, ktoré som si doniesla boli príliš malé. 

Posledná možnosť, ktorá mi ostala bola podložka drevená, no všimla som si, že tie stoja o čosi viac ako bežné podložky, a tak sa nakoniec priateľ rozhodol, že mi jednu vyrobí. Použil na to iba špajdle a bavlnený špagátik. Nielenže to vyzerá veľmi pekne, taktiež dobre plní svoju funkciu. Takto by som vás chcela podporiť vo vyrábaní vecí, ktoré by ste radi mali, ale nechcete na všetko hneď minúť viac peňazí. Ako skladujete svoje mydlo vy?

3 komentáre:

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE