WINTER ESSENTIALS: VIOLET SENSE

2015-01-03

Konečne budú winter essentials využiteľné. Tie nízke teploty a silný vietor ma zabíjajú. Môj včerajší výpad na stretnutie spolužiakov dopadol krásne, ale choroba mi nedovolila si veľmi užívať. Mala som čaj z čerstvého zázvora a mäty, ktorý bol tak silný, že som nemohla dýchať + čerstvé čokoládové brownies (mňam). Jedna partička scrabble v najlepšej kaviarni mi urobila radosť. Aj kvôli takýmto akciám som vytvorila tento malý look. Biela košeľa je ten formálnejší aspekt a perfektne doladí outfit, či už je zapnutá až po krk a zastrčená do nohavíc alebo ležérne otvorená s nejakým basic tričkom pod ňou. K bielej košeli a nejakému tomu jednoduchému outfitu sa hodí táto krásna farba v podobe hrubého šálu so strapcami. Zbožňujem jeho jednoduchý vzhľad a príjemný dotyk. Je to kúsok, ktorý sa dá využiť elegantne, ale aj každodenne. A nakoniec je to doladené mojim obľúbeným parfémom, ktorý mi pripomína zimu - Midnight Rose od Trésor (Emma Watson na obálke vyzerá viac než okúzľujuco).
shirt: gate

8 komentárov:

  1. Neviem čím to je, ale u niekoho by som možno u podobného článku ani nepozastavila, ale tvoje fotky, štýl písania sú proste dokonalosť a ide z nich tak strašne dobrá energia. Tá košeľa je krásna, u mňa v šatníku takýto basic kúsok chýba, ani neviem prečo a je mi toho ľúto, pretože sa hodí naozaj ku všetkému.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áááá, Trésor od Lancome musí být úžasný :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sala je krasna a bile kosile miluju! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš krásný blog a super fotky!! hned jsem musela dat follow.:)
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Som prvýkrát na tvojom blogu a musím povedať, že je naozaj krásny :) vyzerá ako nejaké tumblr :) a fotky su super :)

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE