BASIC COLORS OF SPRING

2015-03-20

Ako môžete vidieť v posledných dňoch tu prebehlo pár zmien a to najmä kvôli tomu, že som sa tomuto blogu venovala málo a dochádzali mi nápady. Fotografie som brala z mojich starých archívov a neobehovala som žiadne blogy, jednoducho povedané, nemala som inšpiráciu. Ale rozhodla som sa to zmeniť. Sústavne sa snažím premýšľať nad tým, čo si pripravím na blog, ale niekedy to jednoducho nejde. Napríklad aj tento nový "design" som ťahala z päty a viem, že ho onedlho vymením sa niečo viac sofistikované. A taktiež viem, že všetky články, ktoré som si predpripravila sú jarné outfity, čiže nič originálne, ale aspoň sa snažím tu niečo zmeniť a oživiť to tu mojou prítomnosťou a fotkami, ktoré sú stále na rovnakej úrovni, ale fotené päťdesiatkrát pred tým, než sú zverejnené. Musím povedať, že okrem outfitových článkov, som si pripravila niekoľko prekvapení a som zvedavá ako to bude vyzerať, takže nič vopred nesľubujem.

Teraz by som sa raza teleportovala k momentálnemu článku, ktorým je dnes nosený outfit. Keďže vyšlo slniečko a supnice presiahli desiatku, rozhodla som si zobrať hrubšie čierne silnoky a hrubšiu a dlhšiu sukňu, ktoré zakryjú moje nohy, no zároveň pocítim ten pocit voľnosti, ktorý mi v zime chýbal. Veľmi sa mi páči vzor na tejto sukni a strapce na konci, pretože aj keď to miestami pripomína koberec, príde mi to ako originálny kúsok. Taktiež som mohla vytiahnuť "deravé" topánky, aby si užili aj moje chodidlá. Na vrch som vrhla dlhý čierny kabát z F&F s koženými rukávmi, ktorý sa nikdy nevmestí do záberu, ale je môj obľúbený. Viem, že podobný outfit tu už bol, ale chcela som sa s vami podeliť ohľadom mojich momentálnych pocitoch a ďalšie môžete vyzistiť pomocou asku. Budem vďačná za každú otázku či sledovanie.

10 komentárov:

  1. Poznám to. Tiež si stále mením design blogu. Najprv sa mi to páči no neskôr s tým nie som vôbec spokojná. Najdlhšie mi nový design vydržal 2 týždne. :D Tento terajší design na tvojom blogu je fakt že nádherný! Veľmi chválim :)) Čo sa outfitu týka, závidím ti topánky! :D
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásné oblečení :) A s blogováním držím palce a jsem zvědavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fuf, najprv to bol trošku šok, keď som otvorila tvoj blog, ale hneď som si ten design zamilovala :) Ale páči sa mi, aké sú jednoduché, vzdušné a čisté :)
    Každý má obdobie, kedy mu dôjdu nápady a na koniec jednej cestičky sa dostane skôr, než sa otvorí tá druhá. Ale nezúfaj, netlač príliš na pílu a nechaj tomu voľný priebeh - nikto z nás neumrie a všetci budeme ďalej trpezlivo čakať na ďalšie články. A tie pridáš, keď budeš mať čas i chuť na písanie i fotenie.
    Zbožňujem to počasie von. Dnes je konečne prvý jarný deň a ja som šťastná ako blcha, lebo zima mi už liezla na nervy.
    Minulý víkend som si kúpila čiernu sukňu, no i keď som si povedala, že by som si mala dať teraz na chvíľu s nakupovaním pauzu, tak by som niekde chcela pozháňať poriadne hrubé čierne pančuchy, aby som v nej konečne mohla niekam vybehnúť von :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mně se design moc líbí, jednoduchý, ale má šmrnc :). (Jinak mi teda většinou přijde, že když blogerky změní vzhled blogu, tak to předtím bylo mnohem lepší :D, ale tohle není ten případ :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to super pocit, kdyz si clovek muze vzit sukni bez toho, aby mrznul a jeste je mu teplo v kabate :-) Ty botky jsou nadherne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám bloky každý mesiac a naozaj mám pocit, že by som mala písať a písať, ale akosi nie a nie. To sa stáva, teraz to už beriem skô pozitívne. Ten design je krásny, úplne dokonalý! Ja by som si už tiež chcela dať sukňu alebo o niečo tenšie oblečenie aby som vyzerala "jarne", ale ráno je ešte stále zima, a tak si radšej dávam stále teplejšie oblečenie. Ale už postupne budem meniť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekné oblečenie! Design je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak se těším na ta nadcházející překvapení :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Taky jsem měla takové bezinspirativní období a strašně mě to štvalo... Ale na to prostě zabírá jenom čas... Outfit je parádní a jsem strašně ráda, že se už můžou nosit sukně:3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak asi takhle by jsem to popsala i já u sebe. A strašně mě to štve! Ale snad brzo najdu tu chuť. :)

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE