JOURNALISM IV.

2015-03-06


Ako som sľúbila, týždenný žurnál sa vracia do obehu s mnohými novinkami, ktoré sa za posledné dni stalo. Prešiel týždeň prázdnin a týždeň školy, dva úplne odlišné týždne, ktoré zmenili moje chápanie života a rozdrvili moje city na malinkaté kúsky.
  • prvý raz v živote som bola tri dni úplne sama v byte, odkázaná na prežitie
  • prvý raz som si niečo pripravila jesť (viem, už mám skoro 18)
  • minulý víkend bol ten najkrajšie strávený čas v mojom živote a dúfam, že takých bude ešte veľa
  • celý film ma dostal, a to som to prežívala aj celú cestu domov
  • prvý raz som ochutnala alkohol (viem, opäť skoro 18)
  • rozhodla som sa nevzdať sa photoshopu a rozbehnúť projekt v podobe grafického blogu (viem, že vydrží asi mesiac, ale pokiaľ ma to baví, nechce to zahadzovať)
  • urobila som audio projekt, kde som vytvorila reláciu o filmoch, som na seba pyšná
  • užívam si život melancholika plný radosti a smútku zároveň
  • som na seba pyšná za to, že som si stihla nachytať skvelé známky z najhoršieho predmetu a už sa mu nemusím venovať (matematika)
  • začala som viac uvažovať nad relativitou a nestálosťou faktov
  • vyžívam sa v hodinách filozofie a dejepisu
  • ešte stále som sa nedokopala k tomu, urobiť súhrn februárových zaujímavostí, ale kým to nevymyslím nejak originálne, nebude to
  • mám svoje prvé polaroidy z akcie (viď. hore, jediná svietim v bielom)
  • neskutočne sa teším návštevnosti tohto blogu a vašim komentárom
  • oranžový župan som vymenila za žltý sveter, nech aspoň doma žiarim
  • došla mi voňavka, a keďže som neskutočne náročná na ženské parfémy, nedokážem si vybrať nový
  • všetky potrebné veci skladujem na stole a potom sa nemám kde pohnúť
  • niečo sa mi v hlave rysuje, ale neviem, či to mám uskutočniť a ako to budem stíhať
  • čierna a modrá
  • jediné albumy, ktoré dokážem počúvať bez preskočenia pesničky sú Pure Heroine a Halcyon
  • štve ma, že momentálne nič nečítam, ale fakt ma nejaká kniha nezaujala zatiaľ dosť natoľko, aby som prekročila tretiu kapitolu
  • konečne som dopozerala aj poslednú sériu HIMYM a so seriálmi asi končím
  • najhoršie rozhodnutie v mojom živote som urobila v pondelok ráno, pretože som spala len štyri hodiny
  • niekedy sa pozastavujem nad tým, aký ľudia dokážu byť

6 komentárov:

  1. Na ten film se musím podívat :-) A grafický blog vypadá moc hezky, jsi vážně šikovná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zajímavé, držím palce s tou tvoji myšlenkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten grafický blog je bomba! Nic jiného jsem od toho nečekala a ty prostě nesmíš photoshop zahodit, nesmíš! Taky mám vétšinou stůlzaskládaný vším možným... Podle mamky borčus, podle mě organizované pracoviště:D S poslechem Pure Heroine a Halcxon souhlasím! Dokážu je poslouchat pořád celé dokola a neomrzímě:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež som mala grfický blog, ale už sa mu nevenujem :) parfém si vyberám už niekoľko rokov astálesom nič nenašla :D a čierna a modrá chytili aj mňa ...a to ani neviem prečo :)

    Pozývam ťa do GIVEAWAY:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/03/buy-or-win-5-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pobavil mě předposlední postřeh :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE