WALK AROUND: ADULT VERSION OF ME

2015-03-25

Prichádza jar a vďaka tejto skvelej zmene sa môžete tešiť na návrat walk around článkov! Som z toho neskutočne nadšená. Tieto fotky vznikli dnes, pretože bolo krásne a ja som to chcela využiť, takže som sa vybrala na prechádzku. Pôvodne som chcela nafotiť len outfit, ale čakalo ma milé prekvapenie. Keďže dnes mám oficiálne 18 rokov (áno, konečne s vami komunikuje dospelý človek), dostala som toto krásne prekvapenie a vzniklo z neho pár záberov. Som neskutočne vďačná všetkých, ktorí si na mňa spomenuli aj cez iné blogy a zablahoželali mi a za všetky darčeky, ktoré som dnes dostala, pretože boli veľmi chutné a prekrásne. Neverím, že už som dospelá, pretože sa tak psychicky ani necítim (veru, psychicky dospelý človek má nad 20 rokov - dnešné zistenie zo psychológie). Ja len dúfam, že budem natoľko silná, že si splním všetky sny a priania a ďakujem všetkým, ktorý ma v tom podporili. Mám motivácie viac než dosť, aj keď sa mám niekedy pod psa, vaše slová mi vždy dodajú odvahu a radosť niečo vytvárať a byť jednoducho kreatívna. Ešte raz, jedno veľké ďakujem! Keďže tento článok bol viac venovaný mojim pocitom a nie pôvodnému outfitu, čo bolo jeho cieľom, dajte mi do komentára vedieť, či budete chcieť vidieť aj ostatné fotky, ktoré vznikli pri dnešnom fotení outfitu (dokonca tam je aj fotka mojej tváre, takže si to pečlivo premyslite, varujem vás vopred). 

6 komentárov:

  1. Tak krásné a báječné narozeniny přeju ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Preji vsechno nejlepsi! Pro me to byl hrozne zvlastni pocit, ze mi je uz 18 a doted si na to tak trochu zvykam. No a kazdopadne skoncilo moje "uz aby mi bylo ...16, 17, 18" Pri predstave, ze mi tento rok uz bude 19 si zacinam pripadat stare :-D Jeste jednou krasne narozeniny a urcite ukaz i dalsi fotky! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už jsem ti přála takže doufám, že jsi si narozeniny pořádně užila:) Já bych ostatní fotky chtěla určitě vidět a už se moc těším na další walk around ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Asi ti blahoželám posledná a neskutočne ma to mrzí, ale i tak - dodatočne všetko všetko najlepšie :) Mne ostáva presne tridsať dní "mladosti" a potom už budem dospelá i ja - neviem, či sa tešiť alebo plakať :D No a fotografie určite pridaj :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, tak to jsem nějak prošvihla, takže dodatečně přeji všechno nejhezší/nejlepší k narozeninám:). Mně osmnáctiny budou začínat v srpnu, takže si ještě užívám nevědomost sedmnácti :D. A aspoň jedno plus ta osmnáctka má- na brigády tě už v pohodě vezmou!

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE