SUMMER ESSENTIALS: HONOLULU HAPPINES

2015-06-25

Aj keď je už koniec školského roka, moje posledné týždne školy sa točili okolo angličtiny. Spolužiaci hrali hry a zabávali sa, zatiaľ čo ja som si robila testy z angličtiny. Nesťažujem sa, pretože milujem anglický jazyk a rada robím testy a túto námahu som si dala najmä kvôli tomu, že včera som písala test - B2 certifikát. Veľmi som sa tešila, ale mala som taktiež obavy, že to bude nad moje sily, aj keď to je asi len dôsledok môjho podceňovania. Dala som si toľkú námahu, až to bolo zbytočné, pretože som to zvládla výborne a test sa mi zdal taktiež ľahký. Skončila som s Áčkom - 93% a som na seba neskutočne pyšná! V mojom živote sa konečne objavuje po dlhšej dobe radosť a úspech a to ma robí šťastnou. Už len o počasie by sa mohlo umúdriť a trochu sa prebrať k životu, lebo pätnásť stupňov na konci júna nie je celkom v poriadku. Ja sa aspoň snažím do šatníka vniesť trochu leta pomocou môjho honolulu trička a slnečných okuliarí s ružovými sklami. Niet na to vidieť svet ružovo.
t-shirt: New Yoker | sunglasses: Tally Weijl
Pre otázky a odkazy k článkom môžete využiť aj môj ask.fm, kde vždy rada odpovedám - ask.fm/feelikeunicorn
Bonusové fotografie sa nachádzajú na mojom instagrame - instagram.com/feelikeunicorn

12 komentárov:

  1. My sme tiež asi týždeň dozadu písali podobné testy, len s tým rozdielom, že to isté sme písali i na začiatku roka a malo to slúžiť na posúdenie, o koľko sme sa za daný rok zlepšili. Nepamätám si už, koľko som mala bodov, ale mala som asi o tri či štyri body viac, než bolo potrebné na dosiahnutie B2 úrovne (čiže keby to bolo dajme tomu 50, tak som mala asi 53) a som so sebou celkom spokojná, nohí moji spolužiaci mali oveľa menej.
    Je zaujímavé vidieť takýto kúsok v tvojom šatníku, ale je to pekné spestrenie ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie okuliare a tričko sú super! :) a ja tiež mám rada angličtinu :) Ale moc sa ju neučím, skôr čítam knihy po anlgicky a pozerám filmy a seriály v angličtine tak som sa toho moc naučila :) Lovely Beauty Book

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie okuliare sú veľmi nápadité, to sa mi páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsme minulý rok taky dělala testy, jaké jsi dělala ty? Jinak gratuluji k skvělému výsledku :))). A ta knížka je boží, úplně to tak skvěle doplňuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chodím pár rokov na cambridge a tam sme robili certifikát B2, čiže je to v skutočnosti certifikát od Akadémie vzdelávania;)

      Odstrániť
  5. angličtina je úžasný jazyk, preto mi tento rok ani škola nerobila problém ako inokedy (aspoň väčšinou), keďže práve ukončujem prvý ročník anglického gymka. potešilo ma, keď mi pred niekoľkými týždňami spolu s pár ďalšími spolužiakmi dal náš lektor o úroveň vyššiu učebnicu ako zvyšku triedy (bola to taktiež B2, ale len začiatok). teraz som si na leto požičala knihu sherlocka holmesa v originále, tak uvidím, ako sa mi cez ňu podarí prelúskať, keďže angličtina v nej nie je prve najjednoduchšia, ale dá sa tým neskutočne veľa naučiť.
    tričko sa mi veľmi páči a úplne hodí do tohto počasia. nechápem - pred dvomi týždňami ešte tridsiatky a teraz ledva dvadsať. a to som si plánovala na koniec roka obliecť letné šaty na ramienka, no pri tomto počasí.. uvidím, snáď sa nejak polepší. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelé fotky! A taktiež gratulujem k výsledku z testu, naozaj super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. K tomu áčku gratuluju! Neskutečně se mi líbí forma, ve které jsi tohle nafocení pojala. Ta jednoduchost je v tomhle naprosto úžasná. Asi tak úžasná, jako kombinace těch brýlí a trika, člověk by už nevěřil, že ho vážně sežene v newyorkeru.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty brýle bych hned brala! :O

    A moc gratuluji. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak k tomu výsledku testu z angličtiny opravdu gratuluju! :O :)
    Jinak tričko i brýle jsou moc pěkné!:) Oboje bych hned brala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tie slnečné okuliare sú pecká♥ , milujem taký hipster štýlik ! :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tie slnečné okuliare sú pecká♥ , milujem taký hipster štýlik ! :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE