WALK AROUND: TROUSERS OF CONFIDENCE

2015-08-24

Mierne ochladenie ma opäť prinútilo vytiahnuť môj momentálne najobľúbenejší kúsok. Tieto skvelé nohavice, v ktorých sa cítim ako v pyžame a pritom nejako pokope. Vždy keď si tieto nohavice vytiahnem zo skrine, uvedomím si, že pred rokom by som na seba nič také nedala, pretože by mi to prišlo veľmi extravagantné a ja by som sa bála to nosiť. Aj teraz sa ľudia za mnou otáčajú, ale nejako ma to netrápi. Dokonca, keď som tieto nohavice kupovala, môj brat a priateľ sa na mňa so zvláštnym pohľadom pozerali, či ich vážne chcem zobrať. Nečudujem sa im, ale bolo mi to jedno, pretože som sa naučila byť viac sebavedomá ohľadom toho, čo si na seba vezmem. Už len blog mi ukázal, že ľudia sú rôzni a každý nosí niečo iné. Ak sa niekto prezentuje sebavedome v tom, čo na sebe má, vyzerá to dokonca oveľa lepšie a tak som si uvedomila, že nemá zmysel sa strachovať, čo si ostatní pomyslia a aké pohľady budú dávať na tieto nohavice či iné kúsky. Mne sa to páči a cítim sa v tom výborne. Toto mi príde najdôležitejšie zo všetkého!
bodysuit: gate | trousers: bershka | handbag: mango | sunglasses: koton
Pre otázky a odkazy k článkom môžete využiť aj môj ask.fm, kde vždy rada odpovedám - ask.fm/feelikeunicorn



12 komentárov:

  1. Nádherný outfit, sluší ti! :) Ten bodysuit by se mi hodil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten outfit ti strašně sluší, ještě, že se teda mírně ochladilo a ty ho vytáhla a my měli co komentovat s chválou :D ;D. Je úžasný, já miluji pruhy a tato kombinace tohohle s pruhy vypadá úplně úchvatně. Krásně krásně stylizovaný a líbí se mi i brýle, které si k tomu doplnila, naprosto krásně ladí s topem, lepší být zvoleny ani nemohly. Krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kiežby mali tu na Slovensku rovnaký názor aj ostatní. Hneď by každý chodil po ulici v tom, v čom sa cíti dobre a úsmevom na tvári. Mňa stále veľmi hnevá, keď sa okoloidúci pozerajú na niekoho, kto je oblečený inak ako ostatní. Ale toto je naše Slovensko, kde nás nezachránia ani veľké mestá, tu to proste tak chodí. Ale je super, že máš takýto pohľad na vec! Ten outfit je skvelý, ale možno by sa mi ešte viac páčil s vysokými topánkami, ale to je len môj pohľad na vec, aj takto to vyzerá úžasne ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie nohavice sú úplne úžasné - hneď by som ich brala ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ono to vypadá jako sukně někdy, ale musim říct, že ti fakt sednou! Jsou krásný!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta dlouhá sukně je boží!:) moc pěkně sladěné
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  7. najskôr som si myslela, že je to sukňa, no tým, že sú to nohavice, tak sa mi páčia ešte viac! a vyzeráš v tom super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to je super, tiez som myslela, že je to sukňa. aj ja som mavala problém s tym, že čo ak sa na mna budú škaredo pozerať, ale odkedy som v anglicku ma to prešlo, skôr mi niečo ešte pochvalia. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Presne tak! Kašľať na ľudí čo si myslia! Keď sa nám niečo páči tak to nosiť aj budeme :D Nohavice sú božské a veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tie nohavice, boží!!!
    inak, úsmev ti nesmierne pristane - najkrajší na celom outfite a ten je úžasný! ;).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Je super, že se nestydíš a jdeš si za svým :) taky to na sobě poslední době pozoruji, že je mi čím dál tím víc jedno, co si o mém oblečení myslí ostatní :) capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Naprosto ti rozumím:) I já v poslední době celkem experimentuji s kombinací různých kousků a podobně... Ve velkých městech je to podle mě naprosto normálně ale jak žiješ v menším městě, kde se pomalu každý s každým zná, je to trochu složitější no. Nicméně ty kalhoty jsou vážně jedinečné!

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE