MAGAZINES FOR WOMEN

2016-08-04

- in this photo:
sunglasses: Koton
top: Terranova
trousers: F&F
shoes: deichmann


časopisy

Greek haul sa pre vás pripravuje (ďakujem za vaše odozvy na dovolenkový článok), ale medzitým si tu hodíme outfitový/témový článok, ktorý trošku súvisí s dovolenkou, na ktorej som bola. Ja som sa chystala na dovolenku s čítačkou kníh, tak ako minulý rok. Ale tento rok som si so sebou vzala aj jeden nemenovaný časopis. Chcela som ho vyskúšať, pretože, keď som bola menšia, rada som čítala časopisy a teraz mi to veľmi chýbalo. K tomu to bol časopis, ktorý som si vždy chcela prečítať a popozerať si ho, keďže majú dokonalé photoshooty (aspoň tie zahraničné vydania). Začala som ho čítať v autobuse a potom postupne aj na pláži, keďže ku knihám som sa veľmi nedostala. Priznám sa, že všetko, čo v tom časopise bolo ma veľmi prekvapilo.

V prvom rade zhodnotím ich tipy na módu. Všetky kúsky, ktorých fotiek tak boli, a v ktorých vraveli, že budem vyzerať úžasne boli od Gucciho, Versace, Armani za neskutočné množstvo eur. To sa mám ako čím inšpirovať? Ktorá smrtelníčka si kúpi časopis, kde jej ponúkajú len veci, ktoré si nemôže dovoliť? Inšpirácia je inšpirácia, ale ja by som čakala aj lacnejšie alternatívy k tomu. Takisto produkty od chanel mi prídu trochu od veci, keď mi chcú ponúknuť jednoduchý púder. Chápem, že tieto produkty sú kvalitnejšie a zaslúžia si mať vyššie ocenenie, no ja som si nekúpila tento časopis za pár eur, aby som v ňom našla veci, ktoré uvidím len na obrázkoch.



Ďalšia vec, ktorá ma neskutočne zaskočila bola tá, že v rubrike "ako omladnúť" som čakala nejaké tipy na pleťové masky, krémiky - bla, bla, bla a namiesto toho som tam našla odporúčania na rôzne kliniky - dajte si vyplniť pery, vaky pod očami, tkanivo v rukách, zväčšiť prsia. Dokonca tam použili ako príklad jednu ženu, ktorá na sebe zmenila skoro všetko a redaktorky ju obdivovali za to ako dokáže investovať do svojej krásy a že pretrpí čokoľvek. Ja som sa len chytala za hlavu ako takéto články dokážu zdeptať obyčajnú ženu. Každá druhá strana bola reklama na nejakú kliniku so zľavovým kupónom a odporúčaním celebrít. Úprimne mi z toho bolo zle.

A aby toho nebolo dosť tak na jednu stranu dali rozhovor so skvelou herečkou, ktorá vravela o tom, aké je dôležité mať sa rád a že aj ona si uvedomuje, že nevyzerá tak ako normálna žena. Že chudne a chudne len pre Hollywood. Vravela o rovnosti žien, množstvo motivačných viet o tom, ako sa má žena ľúbiť a na druhú stranu vopchali článok s názvom "ako schudnúť do plaviek", kde boli ako vždy neprirodzene chudé modelky, ktoré majú zvyčajne na takúto postavu gény alebo tvrdo makajú, čo sa nedá zvládnuť za jeden mesiac. Nestačila som sa vynadívať, či sú tie redaktorky také posadnuté dokonalosťou alebo sa jednoducho snažia pokryť to, čo ľudia chcú čítať? Ja takéto veci nechcem čítať a ľutujem, že som vôbec dala peniaze na niečo také. Toto ma odradilo od ďalšieho kupovania akéhokoľvek časopisu. Ja si radšej prečítam články od blogeriek, ktoré ma dokážu viac inšpirovať ako články plné negativizmu. Vždy mi ponúknu povzbudivé slová, skvelé tipy na knihy či filmy. Ku všetkým aj drahších kúskom a produktom dokážu ponúknuť aj lacnejšiu alternatívu či DIY. Nech sa potom ľudia nečudujú, že blogerský svet ovplyvňuje mladé dievčatá. Ja si myslím, že je to lepšie ako keby ich mal ovplyvňovať nejaký magazín, ktorý im ukazuje len jednu stranu módy a krásy.

Čo vy a módne časopisy? Ktoré čítate a ktoré by ste mi možno aj odporučili? Čo si myslíte o obsahu týchto časopisov? Píšte do komentárov, som veľmi zvedavá na vaše názory.

JOURNALOVO-OUTFITOVÉ OKIENKO

Čo sa týka outfitu, tak som sa vrátila v mojich obľúbených sivých odtieňoch! Tento outfit bol vytvorený najmä pre tieto skvelé topánky, ktoré som zohnala v polovičnej zľave (!!!) Predstavujem vám moje druhé sivé topánky do zbierky. Som z nich nadšená, pretože takéto zaväzovacie topánky sa mi veľmi páčili. Potešilo ma najmä to, že mi neboli široké, keďže si ich môžem zaviazať a že na mojich nohách vyzerajú úžasne. Samozrejme, že ma na prvýkrát neskutočne otlačili a odvtedy som ich nemala. No myslím, že ich iba stačí trochu rozchodiť a bude to v poriadku. Skvelé je aj to, že vyzerajú úžasne s kostýmovými nohavicami. Ja som ich doplnila dlhým čiernym tričkom, aby línie vyzerali o čosi zaujímavejšie. Šup tam kožená kabelka po mamke a outfit je kompletný. Taktiež som sa po dlhej dobe mohla dostať do kaštieľa, ktorý v našom meste prerábali. Je to jedno z mojich obľúbených miest na fotenie vďaka tomu renesančnému prostrediu. 

Čo sa môjho momentálneho "života" týka - celé dni pozerám a chytám pokémonov (lebo detská nostalgia je naj), trochu ma štve, že instagram do seba vopchal snapchat (#krádež?), ale na druhej strane sa mi to na instagrame aj trochu pozdáva a hlavne fotografie a videá sú oveľa kvalitnejšie ako na snape, no teraz úprimne neviem, čo mám robiť (aj tak asi budem pridávať na obe niečo) - vaše názory, prosím!, taktiež sa snažím fotiť, čo najviac, pretože neviem ako to bude vyzerať, keď začne september. Dokonca sa chcem prinútiť sa začať učiť, pretože nechcem prísť do školy úplne vymletá a zatiaľ mám pocit, že angličtinu zvládam, no so španielčinou to je o čosi ťažšie (hlavne ten môj nedostatok slovnej zásoby). Našla som aj starý fotoaparát, do ktorého by som si chcela skúsiť kúpiť film, takže ak tento projekt bude cez august úspešný, fotografie tu sú zaručené! No uvidím, ako sa to všetko vyvinie, no hlavné je, že mám pre vás toho pripraveného ešte veľa.

snapchat: feelikeunic0rn





7 komentárov:

  1. Po prvé tie topánky sú absolútne krásne!! A celé ti to veľmi pristane!! :) A k časopisom: keď som čítala tento článok úplne som už vedela ako presne sa chcem vyjadriť, ale totálne si mi to zobrala z jazyka! Na jednu stranu tvrdia, že sa máš ľúbiť taká aká si a na druhej ti ponuknú diétu. Akože haló?! Tak si aspoň nebudeme protirečiť v rámci jednej dvojstránky nie? :D A s tými značkami to úplne zdieľam tiež! Nech sa nedivia, že blogosféra ruinuje ich priemysel.

    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jooj ty si ale krásne dievča! :) Fotky vyšli a páči sa mi, že článok píšeš do stĺpčekov vyzerá to super. :) Takisto chválim balerínky :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý outfit, najmä tie sandálky sú naozaj úžasné (a ešte keď si ich našla v polovičnej zľave!).
    Ja si už zo dva roky kupujem módne magazíny. Doteraz som si kupovala len jeden, no teraz som už potrebovala zmenu. Je pravda, že v mnohých sú kúsky, ktoré by sme si nikdy nemohli dovoliť. Ale zase niekedy si rada pozriem časopisy, v ktorých sú aj takéto kúsky, pretože pre mňa je aj to inšpiráciou :)
    CAROLINE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Málokedy siahnem po magazínoch - presne kvôli ich samotným článkom. A je smutné, že oni viac-menej takéto články "musia" písať, lebo v júni si každá piata žena kúpi časopis, kde píše "ako schudnúť desať kíl za desať minút" s tým, že možno je to fakt pravda a možno sa im presne toto podarí a nebude to nejaký podfuk. A potom niet divu, že čoraz viac a viac ľudí sleduje blogový svet - veď je to zadarmo a človek načerpá viac inšpirácie ako v magazíne, kde je viac reklám než samotných článkov.

    Topánky vyzerajú úžasne ♥
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A mne osobne sa páčia Stories na Instagrame - Snapchat som pár mesiacov dozadu vymazala, pretože mi stále zasekával celý mobil, a keďže v poslednej dobe som na Instagrame takmer neustále, nemusím už kontrolovať dve aplikácie zvlášť :D

      Odstrániť
  5. Mne sa na magazínoch nepáči práve to, že takmer na každej jednej strane ponúkajú nejaké oblečenie, ktoré si jednoducho nemôžeme dovoliť. Ako by sme si mohli my, študenti, kúpiť kabelku za 1000 eur alebo ženy, ktoré tvrdo pracujú, majú rodinu a potrebujú vyžiť z výplaty, ktorá tu na Slovensku nie je nejak veľmi vysoká. Podľa mňa je to úplne mimo a väčšina ľudí tak či tak tieto strany ignoruje. Neviem prečo nepíšu o rôznych iných možnostiach ako nakúpiť dobre ale zároveň lacno. Tiež sa mi nepáči, že na jednej strane sa píše o tom, ako byť so sebou spokojná a na druhej je stránka o rôznych plastikách. To je podľa mňa dosť mimo. Ale, pravdaže, sú aj lepšie časti. Osobne mám najradšej cestovateľské príspevky a obľúbené knižky, hudbu a filmy od samotných redaktorov. :) Nedá sa každému vyhovieť, to uznávam. A tak sa radšej začítam do článkov na blogoch. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty boty jsou superhezké! Nemám vůbec ráda takový ten balerínkovský typ bot, ale všechny tyhle šněrovací mě něčím okouzlily. Chtěla bych si koupit podobné, možná jen s takovým menším podpatkem, abych nechodila úplně ,,po zemi". Jinak ti to strašně moc sluší a na časopisy mám stejný názor. Nechápu ten trend řešit všechno chirurgickými zákroky, i přestože to ve většině případů není nutné... + nelogičnost a protiřečení si článků. Vždycky se objeví něco o tom, jak si máme vážit sebe samých a pak přijde něco jako - mějte tělo do plavek jako modelka VS, špeky se nenosí, velký nos je fuj, hned s tím za chirurgem atd. Proto je nečtu a jediný časopis, který konečně i teď odebírám, je Burda ♥ sice je tam sem tam taky nějaká reklama, ale tomu se asi žádný časopis neubrání. Každopádně se ale drží tématu, můžu tam najít inspiraci a hlavně střihy! Pro mě momentálně jediný časopis, který má opravdu nějakou hodnotu.. a ne jen vysokou cenu.

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE