SIVKASTÉ MYSLENIE

2016-10-06

- in this photo:
sweatshirt: second-hand | jeansPull&Bear
top: Gate | trainers: Deichmann


žiadna zmena

Ešte pre týždňom som mohla ísť do školy v tomto a teraz vonku zúri víchrica s maximálnou teplotou 7 stupňov o sile 20 km/hod. Momentálne nosím zimné topánky a ten najväčší šál, ktorý vlastním. Nie len pre počasie meškám s článkom. Jednoducho ja mám pocit, že som asi jediná, čo si vybrala výšku, kde nemám čas vôbec na nič. Víkendy, ktoré som dúfala, že budú voľné, sú najviac zaplnené dni. Už teraz mám na ďalší týždeň toľko domácich, že neviem, kedy ich urobím. Je jasné, že to tak bolo aj minulý týždeň a že to tak bude aj na ďalší (hold prekladatelia si život vôbec neužijú). Normálne som začala ľutovať, že som si medzi strednou a výškou nedala pauzu, ale čo by som asi tak robila že?

Zatiaľ čo by som najradšej behala vonku v svojich otrhaných džínsoch a päťdesiatcentovej mikine (zo sekáča), momentálne musím behať hore-dole mestskou hromadnou dopravou zmoknutá a upotená a učebnicami v ruksaku.

Ale veď nesmiem sa sústreďovať len na to zlé, však? Napríklad som úplne nadšená z anglických predmetov, fonetika ma baví (kto by to v živote povedal?), preklad taktiež (aj keď profesora radšej opisovať nebudem, vraj nič nevieme a sme neschopní, každý preklad je malá rana do srdca, ale aj radosť zároveň). Slovenčina nie je taktiež na zahodenie, veď ja som ju na strednej mala rada. Všetko ma tak fascinuje a z literatúry sa teším. Tá španielčina sa nezlepšuje a ani sa tuším nezlepší, začínam mať vážne obavy z toho, že skúšky nespravím. Ale myslím, že nie som jediná prváčka, čo je trochu mimo a stresuje už prvé týždne. Valí sa na mňa množstvo informácii a ja ich nedokážem všetky pohltiť. Najhoršie je, že nič nestíham a odbehnúť niekde do mesta si môžem dovoliť len raz do týždňa, aké smutné. Čakala som, že štúdium bude náročné, ale toto je snáď zlý vtip. A to som si na strednej myslela, že ešte len na výške si užijem najviac a že na strednej len márnim svoj čas. A pritom ako vidím, z tej strednej mám najkrajšie zážitky a na výške nemám čas si nejaké robiť. Možno je to tým, že je to prvý rok, možno je to tým počasím, a možno nedostatkom času, ale omieľaním toho istého dookola nič nezmením. 




#budúceplány
Aj napriek nedostatku času si snažím plánovať nejaké aktivity na najbližšie dni. V sobotu ráno sa chystám prvý raz na jógu. V sobotu večer sa chystám prvý raz na Bielu noc a som z toho nadšená ako malé dieťa. Wow, to je asi tak všetko, možno sa mi podarí pozháňať nejaké fotografie a napísať vám ako som si užila ďalší môj vysokoškolský týždeň, ale nemyslím, že bude v niečom iný (čo sa týka štúdia teda). Mrzí ma, že vám nemôžem ukázať niečo zaujímavejšie, nejaké tie bratislavské výlety a tipy, ale jednoducho sa to nedá a ja tuším, že tento blog pomaly, ale isto upadá.

Každopádne, bola by som veľmi rada, keby ste mi napísali, čo ste robili vy za posledné týždne, ako škola, výlety, nejaké správy, pretože ja sa momentálne cítim úplne od reality, vôbec neviem, čo sa deje na Slovensku a jediný spôsob ako sa môžem spájať s ľuďmi sú tieto komentáre, vždy ich ocením, tak sa nehanbite a napíšte hocičo, pokojne aj návštevu v obchode. Vopred ďakujem.


snapchat: feelikeunic0rn







8 komentárov:

  1. Milujem takéto tipy mikín zo sekáča. Sama ich mám doma niekoľko a tebe sa moc hodí!
    A ako toto čítam pomaly sa prestávam tešiť na veľmi pomaly sa blížiacu vysokú. Všetky tie filmy z tohoto prostredia to tak skresľujú a potom sa čudujme že sme trošku možno sklamaný. A moje plány? Teraz si práve oddychujem pretože ma asi ako polku Slovenska skolila chrípka. Ale okrem toho plánov je celkom dosť. Divadlo, Viedeň, tanečný workshop a možnože pôjdem pozrieť kamarátke na stužkovú. Z čoho som trošku nesvoja pretože je to už budúci týždeň a ja stále nemám nič čo by som si mohla obliecť. Ale inak sa mi zatiaľ tento október pozdáva. :3

    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit je super a vůbec neříkej, že blog upadá, mně se tyhle články líbí, tečka. Taky je fajn občas vidět realitu někoho jiného a třeba i porovnat problémy. Já jsem teda na střední a připadám si naprosto stejně, jako kdysi ty. Hrozně už chci na vysokou, protože prostě vím, co chci dělat a taky si představuju, jak to budou nejlepší roky. No, uvidíme :D Jinak já jsem tenhle týden stihla obchodit pár kaváren, protože u nás v Brně byl tento týden Coffee Week :)
    Vždycky mu tam bylo dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni.. ta škola zní supernáročně, pořád budu doufat a držet ti palce, aby se to všechno zlepšilo! Mně tenhle týden škola teprve začala. Hned první den jsem chyběla, protože jsem byla v Londýně. Valná většina dalších předmětů mi hned tenhle týden odpadla, takže bych vlastně měla mít dost času pro sebe... ale nakonec bohužel. Takže v tom nejsi sama! :)
    Strašně moc se mi líbí ta mikina ze sekáče!! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Outfit sa mi tak neskutočne páči znova, milujem na tebe tie okuliare ♥ a mne sa tieto tvoje updaate články o škole veľmi páčia, takže keď budeš mať chvíľu voľna nejaký napísať, tak určite píš! A inak pocity mám celkom podobné. Myslela som si, že na strednej to je také, že len chodím do školy a na nič poriadne nemám čas. No zistila som, že nemať čas znamená niečo iné a aj keď nemám toľko hodín jak na strednej, čas už naozaj nemám :( Snáď sa to zlepší, keď sa do toho viac zabehneme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bojím sa, čo bude, keď pôjdem na výšku, pretože už teraz mám zo strednej školy pocit, že nič nestíham. Vlastne, možno stíham, ale len vtedy, keď sa vzdám učenia sa na nejakú písomku. A to robím veľmi nerada. Učenie je pre mňa fakt dôležité, ale občas keď si tak predstavím, že by som nejaký deň mohla prísť domov a len tak si sadnúť a pozrieť nejaký seriál, prípadne si niečo prečítať, je mi dosť smutno.
    Krásna mikina, aj fotky ♥ To počasie je hrozné, dúfala som, že si jeseň trochu viac užijem, čo sa týka toho oblečenia. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. páči sa mi tvoja prirodzená krása a to, ako ju prezentuješ a kombinuješ s outfitmi! v jednoduchosti je krása a tvoj look je úplne najlepší. len tak ďalej! a čo sa týka vysokej - užívaj si to. nikdy som neverila ľuďom, ktorý hovoria, že vysoká škola je to najlepšie obdobie v ich živote... teraz už viem, o čom vždy rozprávali ;).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc ti přeju, ať školu nějak dáváš a ať se profesor na překlad zklidní a je hodnej :D! A je to na jednu strana dost škoda, že nemůžeš trávit tolik času mimo pokoj/školu, ale na druhou stranu to není konec světa, třeba si to pak další rok, nebo pak v práci pořádně vybereš :)).
    A co jsem dělala já? Volila, brečela, jelikož si připadám v Nj semináři totálně blbá (právem :D) a to z Nj chci maturovat, učila se matiku, jelikož z ní propadám -což ve čtvrťáku nechceš, žejo :DD- a pak přepisuju scénář a učím se stříhat videa. Tak :).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeeej, veľmi krásne fotky, pristane ti to. :)
    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE