KONIEC SEMESTRA

2016-12-19


Kedysi som bola poetičná, ľudia ma mohli priam citovať /ha/ a teraz som tak vyšťavená, môj mozog nedokáže pracovať. Ach, toľko zmien nastalo, toľko času uplynulo a mňa mrzí, že som sa s vami nemohla podeliť o moje každodenné zážitky. Tak mi to chýbalo, každý deň som na vás myslela a cítila som sa hlúpo. CHÝBAL MI TENTO INTERNETOVÝ SVET PLNÝ INŠPIRÁCIE *kričmo*... Za tieto posledné mesiace som stratila chuť robiť čokoľvek a moja kreativita sa ocitla na bode mrazu. Aj keď som sa vzdelávala, cítila som sa, že mi odumrelo množstvo mozgových buniek. Nosila som vrstvy, okuliare, zvýrazňovačky a na nič nebolo času. Avšak! Už to aspoň na chvíľu skončilo (ešteže mám uzavretých šesť predmetov z ôsmich - to som ale šikovná, čo? - no ako sa vraví, to najhoršie nakoniec). A teraz si tu tak sedím večer po poslednej skúške tohto kalendárneho roku a snažím sa vymyslieť ako mám všetky moje myšlienky sformulovať. Cítim sa jednoducho stratená, čo mám robiť? Ako sa píše článok? Fotoaparát som nevidela od októbra *slza*. Ale dosť slzenia, sústreďme sa na to, čo som stihla (aj keď toho nie je veľa) a čomu som sa venovala:
  • množstvo kinových zážitkov - Nocturnal Animals, Star Wars, Arrival, Anthropoid, Fantastic Beasts
  • študentské španielske divadelné predstavenie - mám veľmi talentované spolužiačky
  • bratislavské akčné večery - Biela noc, Festival Svetla, vianočné trhy,...
  • mohla som sa tento semester povenovať aj slovenskej literatúre - spoznala som nových spisovateľov, ktorí stoja za to
  • filmové víkendy na izbe - Shining, Demolition, Zootopia, Red Dragon,...
  • dopočúvala som audioknihu /Červený drak/, konečne aleluja, trvalo mi to skoro rok *potlesk*
  • objavila som Spotify - nechápem, prečo mi to kedysi bolo tak nesympatické - teraz ma to vždy zachráni, či už soundtrackami z filmov alebo súčasnými hitovkami
  • začala som si vážiť viac blízkych a zažívať sentimentálne pocity - ach, chýba mi tá *comfort zone* v mojom malom mestečku na strednej škole
  • šetrila som - tento semester som mala priam nechuť nakupovať - snáď jediné kúsky sú rukavice a šál, čo boli skôr nevyhnutnosti ako radosti
  • staro-nový relax - osemsmerovky


Síce ešte nie je rok 2017, aby som si tu dávala akési predsavzatia - tie ja fakt nemusím - ale chcela by som sa z tohto semestra nejako poučiť a určité zlé návyky zmeniť.
  • byť viac produktívna a menej lenivá
  • plánovať ešte pred plánovaním - zistila som, že ani týždeň dopredu niečo začať robiť nestačí
  • nezanedbávať tento blog - nedopustiť, aby sa moja kreativita znova vytratila
  • už by som si mohla aj nájsť nejakú brigádu, že?
  • menej sa sťažovať a stresovať - viac sa tešiť a ďakovať
  • objavovať bratislavské kúty - zatiaľ to je so mnou bieda
  • nezabúdať na seba, starať sa o svoje zdravie a krásu - brať ohľad na problémy, ktoré zažívam a neodkladať ich len pre množstvo učenia
  • pochváliť sa, keď sa mi niečo podarí - užiť si ten pocit a byť na seba pyšná
  • trošku viac sa socializovať - Dianka, fakt by si mohla, urob to pre seba!
  • užívať si viac predmety, ktoré ma bavia a nie sa starať len o tie ťažšie
To je smutné, že mi teraz v takúto večernú hodinu napadne len tak málo príkladov, ale už som sa nevedela dočkať, kedy konečne zverejním článok a zistím ako ste sa mali vy! Určite mi dajte vedieť, či by vás zaujímali články typu "tipy na učenie" (viem, že tých je veľa, ale zase mnohí spolužiaci odo mňa pýtali rady ohľadom učenia a ako to všetko stíham - fakt, neverím) alebo nejaké príbehy z intráku, ako sa mi tu bývalo. A pokojne aj niečo ohľadom štúdia - ak máte nejaké otázky nehanbite sa opýtať, možno napíšem aj článok - viem, že máte školy po krk, ale verím, že možno niekomu by takéto články pomohli. Taktiež ste si možno všimli, že sa po sto rokoch zmenil design - a tentoraz som investovala - konečne! Nech mám dôvod sa sem opäť vracať. Vopred ďakujem za vašu odozvu a opäť mi dajte vedieť do komentárov ako sa máte a čo sa momentálne deje - cítim sa tak mimo blogového diania ako nikdy predtým.

2 komentáre:

  1. A mně ty tvoje články taky tak chyběly! Rozhodně musíš zase víc psát. A je pravda, že o škole teď vážně nechci ani slyšet, ale dobré tipy na učení se hodí vždy. A neboj, nejsi jediná, která je z tohohle půlroku trošku špatná, mě taky čeká spousta změň, spoustu věcí bych si vytkla, udělala jinak nebo je raději nedělala vůbec. Ale co naděláme, nezbývá nám, že se jen poučit, nějak to skousnout a jít dál. A já Spotify miluju už tak dva roky! Právě teď mi jede playlist mých nejoblíbenějších písniček z 80.let, mehe. Tak si hlavně užij Vánoce, na chvíli vypni, nestresuj se a naber další síly!
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já tak ráda čtu tyhle tvoje články. :3 Gratuluju ke zvládnutí všech těch šesti předmětů a hodně štěstí u zbývajících dvou. :) Určitě bych brala i nějaký článek více o škole, co máš za předměty atd., a příběhy z intru by byly snad ještě lepší! Užívej si svátky, ať nabereš spoustu zmiňované energie a inspirace. Škola je na tohle vážně zabiják... dneska jsem měla první den volna/prázdnin a celý jsem ho strávila vyráběním, haha :)

    OdpovedaťOdstrániť

OXFORD © 2017
Theme by Blogs & Lattes

HORE